TWITTER, MAIL, SKYPE,FACEBOOK

twitter: @adriaanpauwels
mail: pauwels.bols@gmail.com
skype: adriaan.pauwels
facebook: adriaan pauwels

zaterdag 22 juni 2013

Verpleegkundige geflitst

De Leuvense politierechter was vrijdag mild voor een 53-jarige vrouw uit Boortmeerbeek die op 3 november 2012 met een snelheid van 87 km per uur door de bebouwde kom op de Diestsesteenweg (N2) in Kessel-Lo. Het openbaar ministerie vorderde vijftien dagen rijverbod. Toen de rechter haar dossier verder bestudeerde, keek hij op omdat ze op de 23 jaar dat ze al met de wagen reed geen enkele overtreding beging. ‘Ik rijd als verpleegkundige bijna dagelijks van Boortmeerbeek naar mijn werk in Melsbroek. Ik werk soms ook in het weekend. Indien ik een rijverbod krijg, zal ik het moeilijk hebben om op mijn werk te geraken’, vertelde ze. Uitzonderlijk legde de politierechter geen rijverbod op, enkel een boete van 150 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten