TWITTER, MAIL, SKYPE,FACEBOOK

twitter: @adriaanpauwels
mail: pauwels.bols@gmail.com
skype: adriaan.pauwels
facebook: adriaan pauwels

vrijdag 25 april 2014

Wilde weldoener blijkt reclamestunt


De briefjes van 10 euro die nu al enkele dagen in de brievenbussen vallen in de Spaarstraat in Kessel-Lo, zijn dan toch niet het werk van een Lottowinnaar. Integendeel, het gaat om een reclamestunt van een website waar je kortingsbonnen kan downloaden.
Sinds 22 april vonden de inwoners van de Spaarstraat in Leuven en in Gent en de Rue de l'Epargne in Luik elke dag verbaasd een briefje van 10 euro in hun brievenbus terug. Een aangenaam cadeau dat heel wat vragen deed rijzen.  Wie de weldoener was, was al die tijd een mysterie.

Het blijkt niet om een mysterieuze schenker te gaan, maar het betreft een reclamestunt. Het geld komt van myShopi, een bedrijf dat reclamefolders verspreidt en ook een app heeft waarvan je kortingsbonnen kan downloaden. Met de stunt wilden ze aantonen dat mensen geld kunnen besparen met kortingsbonnen uit reclamefolders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten