TWITTER, MAIL, SKYPE,FACEBOOK

twitter: @adriaanpauwels
mail: pauwels.bols@gmail.com
skype: adriaan.pauwels
facebook: adriaan pauwels

vrijdag 28 november 2014

Gratis schoonheidsbehandeling dankzij ballonkaartje

De laatstejaarsleerlingen van de afdeling Schoonheidsverzorging van het Sint-Jozefinstituut in Kessel-Lo hebben gisteren van Françoise Schepers even de gelukkigste vrouw van Leuven gemaakt. Zij had namelijk als eerste een kaartje teruggebracht dat aan een ballon hing die de leerlingen begin dit jaar hadden opgelaten.
De ludieke ballonactie kwam er begin dit schooljaar om de 70ste verjaardag van het Sint-Jozefinstituut te vieren. De bedoeling was om via de ballon de omgeving op de hoogte te brengen van de mijlpaal, maar wie als eerste het bijbehorende postkaartje in de school zou binnen leveren, kreeg daarvoor een gratis schoonheidsbehandeling door de leerlingen van Haarzorg en Schoonheidsverzorging in de plaats. Goed drie maanden later was het eindelijk zo ver en kwam de 43-jarige Françoise Schepers uit Orp (Waals-Brabant) zich gisteren aan de schoolpoort aanbieden.

"Krijg ik een echte schoonheidsbehandeling? Wauw, wat een verrassing", wist de gelukkige winnares met haar blijdschap geen blijf. "Of dit iets voor mij is? Natuurlijk, ik ben dan wel een echte boerin, maar ik zie er ook graag goed uit en ga zelf al maandelijks naar een schoonheidssalon. Het kaartje had ik dan ook toevallig gevonden in één van onze akkers. Ik was het zelfs bijna vergeten, maar toen ik onlangs de tractor aan het stofzuigen was, vond ik het kaartje terug en heb ik contact opgenomen met de school." Françoise werd door de leerlingen, die in de school zelf verantwoordelijk zijn voor het beheer van onder meer het kapsalon, dan ook een ganse namiddag in de watten gelegd. Van gelaatsverzorging en make up tot manicure en een haarsnit: Francoise kwam als een volledig nieuwe vrouw de school uit. (KHK)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten