TWITTER, MAIL, SKYPE,FACEBOOK

twitter: @adriaanpauwels
mail: pauwels.bols@gmail.com
skype: adriaan.pauwels
facebook: adriaan pauwels

woensdag 5 november 2014

Vernieuwde Carrefourmarket zet in op streekproducten

De ingang van de vernieuwde carrefour in Kessel-Lo (Tekst Andreas) - Vertommen

De Carefour Market brengt op vraag van de klanten een uitgebreider aanbod aan streekproducten . - Vertommen

Winkelverantwoordelijken Miet Besançon en Gilbert Willems in de bakkerij van de vernieuwde Carrefour. - Vertommen

Na grondige vernieuwingswerken kunnen de klanten een volledig vernieuwde Carrefourmarket in de Koning Albertlaan in Kessel-Lo ontdekken.
Sleutelwoorden van dit volledig nieuwe winkelconcept: winkelen in alle comfort, een vernieuwd assortiment aangepast aan de behoeften van de klanten, producten van eigen bodem, een geëngageerd winkelteam en respect voor de planeet. De winkel is een mooi voorbeeld van het innoverende winkelconcept.

"Qua oppervlakte is de winkel praktisch niet veranderd, maar nu is hij veel overzichtelijker. In het begin hebben we echt de sfeer van een markt willen creeëren. Ook de diepvriezen zijn moderner, op basis van CO2 en de bakkerij en de beenhouwerij zijn veel duidelijker aangegeven. Er was van de klanten uit veel vraag naar meer streekproducten. Ook vegetarische producten stonden hoog op hun verlanglijstje. Daar zijn wij op ingegaan.

De promoties die wij aanbieden zullen telkens op tv-schermen in de winkel geprojecteerd worden. Zo mist de klant geen enkele promotie", klinkt het bij de fiere winkelverantwoordelijken Gilbert Willems (57) en Miet Besançon (35). (ADPW)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten