In het voorjaar begonnen 377 kandidaten aan de lange afvallingsrace. Tien kandidaten konden mee op bootcamp, slechts vijf schopten het tot de tv-reeks Wie wordt wrapper?.
Sien Wynants en Sander Gillis haalden de finale en moesten tegen vandaag een geweldig feest organiseren in hun eigen gemeente, respectievelijk Kessel-Lo en Sint-Martens-Latem. Ze moesten een ontbijt voorzien voor al hun supporters, een King Size record breken en een supporterslied schrijven.
Sien en Sanders slaagden met bravoure in hun opdracht, maar het waren de Ketnetters die via televoting zouden beslissen wie de nieuwe wrapper werd. Sien en Sander werden met een helikopter opgepikt, maar slechts één helikoper landde aan het omroepcentrum.
Uiteindelijk kwam Sien de Ketnet-studio in, waar ze werd opgewacht door Charlotte Leysen - de winnaar van de vorige editie van Wie wordt wrapper? – en de voltallige jury.
Sien was uiteraard in de wolken: “Het is altijd mijn grote droom geweest om Ketnet-wrapper te worden, al sinds mijn middelbare schooltijd. Ongelooflijk dat ik het nu ben! Ik kijk er enorm naar uit. Ik sta te popelen om eraan te beginnen. Alles aan het wrapper zijn vind ik leuk, maar ik wil graag nog wat meer spelletjes en wat meer muziek op de buis brengen.”
 De 22-jarige Wynants studeerde journalistiek en is altijd met muziek en jongeren in de weer. Ze deed conservatorium en speelt viool, accordeon en gitaar. Voor de jeugdorganisatie Crefi organiseerde ze mee spelvakanties voor kinderen en jongeren. De nieuwe wrapper van Ketnet maakt ook muziektheater.
Je kan Sien volgen via twitter: @sienaasappels